Monday, March 25, 2024

2024 Baltic Cup Boxscores
CAA/Powerade Centre 7575 Kennedy Rd, Brampton, ON

Sunday March 24, 2024

3:30pm - Baltic Cup Final  - Latvia 6 vs Estonia 2
1st Period 
Latvia Goal - Dāvis Kuksis
2nd Period
Latvia Goal - Blake Boddy
Latvia Goal - Blake Boddy
3rd Period
Latvia Goal - Dāvis Kuksis
Estonia Goal - Markus Paterson
Latvia Goal - Blake Boddy
Estonia Goal - Markus Paterson
Latvia Goal - Emīls Bērziņš

Penalties
2nd Period - Latvia  - Blake Boddy - Hooking - 2 min
__________________________

2:30pm - Alumni Game - Lithuania 1 - Combined Lat/Esto 4
1st Period
Lat/Esto Goal - Robi Trei
Lat/Esto Goal - Mike LaFlamme
2nd Period
Lat/Esto Goal - Jaan Hess
3rd Period
Lat/Esto Goal - Greg DiBiase
Lithuania Goal - Brad Stephenson

Penalties
2nd Period - Lat/Esto - Mitch Beausoleil - Hooking - 2 min
3rd Period - Lat/Esto - Mike LaFlamme - Roughing - 2 min 


Saturday March 23, 2024 - "A Division" Round Robin Games

7PM - Estonia 5 vs Lithuania 3
1st Period
Lithuania Goal - Ben Cottreau 
Estonia Goal - Markus Paterson, Isaac Paterson, Allan Marley
Estonia Goal - Jakson Paterson, Markus Paterson
2nd Period
Estonia Goal - Erik Virkus, Pent Eistrat, Isaac Paterson
Lithuania Goal - Ben Cottreau, Aleks Smith, Matthew Lubbock
Estonia Goal - Pent Eistrat, Isaak Paterson
3rd Period
Lithuania Goal - Arunas Scott, Tomas Girdauskas, Chad Blundy
Estonia Goal - Jakson Paterson, Markus Paterson, Alex Solomos

Penalties
1st Period - Estonia - Erik Virkus - Interference - 2 min


8pm - Latvia 6 vs Lithuania 2
1st Period
Latvian Goal - Markus Paterson, Vilis Ābele, Regan Kimens
Latvian Goal - Paul Martinsons, Regan Kimens
Lithuanian Goal - Zak Jukna, Rytis Melkis, Ben Cottreau
Latvian Goal - Dāvis Kuksis, Blake Boddy, Regan Kimens
2nd Period
Lithuanian Goal - Ben Cottreau, Matthew Lubbock
Latvian Goal - Dāvis Kuksis, Blake Boddy, Pierre Hūns
3rd Period
Latvian Goal - Paul Martinsons, Regan Kimens, Pierre Hūns
Latvian Goal - Paul Martinsons, Regan Kimens, Andris Aveninš

Penalties
2nd Period - Latvia - Markus Paterson - Slashing - 2 min
2nd Period - Lithuania - Ben Cottreau - Hooking - 2 min
3rd Period - Latvia - Vilis Ābele - Interference -  2 min
3rd Period - Latvia - Markus Paterson - Hooking - 2 min
 

9pm - Latvia 1 vs Estonia 1
1st Period
Latvia Goal - Regan Kimens, Blake Boddy, Dāvis Kuksis
2nd Period
Estonia Goal - Markus Rosenberg, Adam Virkus, Mikhel Poldma
3rd Period
no scoring

Penalties
3rd Period - Latvia - Markus Klaise - High Sticking


No comments: